Skip to content

Rob-new pics

05/12/2009
by

Din respect pentru Rob si al campaniei la nivel international care tocmai a fost infiintata, am scos pozele.

MaryLu

One Comment leave one →
  1. Twilight Saga permalink
    06/12/2009 10:54 pm

    Uita-ti aici:

    Ziua in care ii s-au facut aceste poze, doar ca este un clip. Sa vedeti cum il hartuiesc. Poate e bun pentru un post.
    Si MaryLu, imi pare rau ca din cauza mea te-ai suparat asa de tare, si nu ai mai vrut sa mai postezi pe blog. Am vrut la inceput sa-mi cer scuze, dar nu stiam daca asta te va supara mai tare sau nu. Si sa-ti cer pe mail sa mi-l trimiti mi s-ar fi parut o nerusinare, daca tot am spus ca nu-l mai citesc. As fi vrut sa-ti fi trimis un comment la ‘Sunny days’, dar daca tu nu ai vrea, nu o sa o fac. Tot ceea ce vreau e sa nu mai fi suparata pe mine.

Lasă un răspuns

