Skip to content

Newz (II)

03/12/2009
by

Hello everybody! Silvia are dreptate, ne e foarte greu sa va tinem la curent, caci este perioada de teze….Si o data cu tezele vin o groaza de exercitii si recapitulative de facut si tot asa….

Voiam sa mentionez si ca filmul „Up In The Air” a avut premiera si in LA, la acelasi cinematograf unde a avut-o si „New Moon”. Anna a stralucit pur si simplu! N-am mai vazut-o niciodata atat de radianta! Excelenta tinuta!

Si ca tot suntem in ton de petrecere….. Linia aeriana „V Australia” a sarbatorit implinirea a doua saptamani de cand avioanele lor fac curse de la Melbourne la Los Angeles la Chateau Marmont (pentru cunoscatori locul unde se presupune ca Rob si Kris si-au petrecut noaptea impreuna in vara). Si cum putea sa lipseasca petrecaretul nostru Kellan???

MaryLu

08:31

3 comentarii leave one →
  1. Twilight Saga permalink
    03/12/2009 6:48 pm

    Stiu cum e cu tezele. Adica, maine o dau si eu pe cea la mate. :(( X:-( Adica, de un 8-9 tot iau, ca mai putin, n-am voie! Dar tot e.. rau. Cel putin pentru mine. Bine, stiu ca tie matematica si fizica (sau chimia, nu stiu ce ai spus) sunt unele din obiectele tale preferate. Eu pe cea de la romana abia o astept. Sau cel putin teoretic😆
    Deci va intelegem. Spor la invatat!:)

    • MaryLu permalink*
      03/12/2009 10:41 pm

      si noi o avem tot maine…..
      Nu ne plangerm pentru ca nu stim la mate, dar suntem cele mai emotive din clasa…..Eu una cel putin ma hiperventilez la ideea unui test….si Silvia la fel…
      Cu materiile ai fost pe aproape ;))
      Le avem amandoua cu matematica si romana dar eu sunt mai mult cu chimia si Silvia cu fizica

      • BibbyEllen permalink
        07/12/2009 9:09 pm

        si eu stau prost cu emotiile:))…si asta face ca si puterea de concentare sa scada~X(….vai eu urasc fizica si ador chimia…la mate ,ma descurc si acolo:-j…la geometrie mai ales(o ador)…romana e preferata mea!!!:X…succes la teze si sa le treceti cu brio!!!
        Doamne ajuta-ne pe toti!!!:))

Lasă un răspuns

