Skip to content

New Moon- impresii

29/11/2009
by

Ok….ieri am fost la „New Moon”…..SI MI-A PLACUT LA NEBUNIE!

Stiu ca multi  dintre voi ati spus ca a fost o dezamagire, dar pe mine m-a impresionat profund.

Am plans, am ras si am avut pielea de gaina la scenele de actiune.

CHRIS WEITZ ESTE UN REGIZOR EXTRAORDINAR! Modul in care a transpus povestea…JOS PALARIA!

Scenariu mult mai apropiat de carte de cat a fost Twilight,  efecte speciala extraordinare, replici de retinut, flashbakuri  si, in mod surprinzator….ROMANTISM.

Desi Edward o paraseste pe Bella, scenele mi s-au parut mult mai picante intre ei doi (unde mai pui faptul ca apar 3 saruturi- fata de 2 :)) )

Nu am plans decat de 3 ori, deoarece dragutii mei prieteni cu care am fost ma monitorizau mai mult pe mine decat sa se uite la film: „Fii atent, izbucneste Maria in plans”….Si bineinteles ca incepeam sa rad….

Totodata filmul mi-a schimbat impresia despre varcolaci…Mi se par mai „umani” acum ;)) Pana la urma, mi-au placut lupii finali si luptele si urmaririle. Totusi, m-a enervat faptul ca au fost 2 scene in care Bella cu Jacob se sarutau (in ultima si-au atins buzele). Nu ma intelegeti gresit, nu sunt o fanatica care vrea ca Bella sa se sarute NUMAI cu Edward, dar era o incalcare evidenta a cartilor.

Familia Volturi…foarte buni actorii, dar scenele au fost prea triste….

Scena care m-a impresionat cel mai mult: Un fel de scena paralela….Charlie este in padure cu Harry si cauta „ursul” (Harry sterge de fapt urmele) cand isi face aparitia Victoria, care il tranteste pe Harry la cativa metri distanta. Harry se uita in gol, pierdut, si de acolo apar varcolacii care incep sa o vaneze pe Victoria. Unde este paralelismul in asta? La interval de cateva secunde se aratau secvente cu varcolacii vanand, Charlie descoperindu-l pe Harry si incercand sa-l trezeasca si Bella indreptandu-se spre stanca, pentru saritura. Bineinteles toate se imbina armonios cu faptul ca Victoria se arunca in ocean, varcolacii se opresc pe coasta uitandu-se dupa ea , iar Jacob o zareste pe Bella sarind.

A FOST MULT PREA IMPRESIONANT (si nu m-am putut abtine sa nu plang).

Si ca tot vorbim de Victoria, imi place mult mai mult viziunea lui Chris. E valabil si in cazul lui Laurent.

Partea preferata din film: SFARSITUL. „Will you marry me, Bella?”

Ce m-a dezamagit: coloana sonora. Melodiile separat sunt dragute (desi nu la fel de bune ca cele din Twilight) dar au fost puse cam nepotrivit.

Daca am uitat sa comentez ceva spuneti-mi si editez postul🙂

PS: Aseara dupa film am fost in Carrefour si ghiciti ce am vazut!!! „THe Host” cu 55 de lei si „Cartea ilustrata a filmului New Moon”(37 de lei). Mi-a fost promis ca o sa le primesc de Mos Craciun/ Mos Neculai ;))

MaryLu

22:18


5 comentarii leave one →
  1. isis permalink
    04/12/2009 8:19 pm

    fara suparare dar scena aceea cu paralelismul mi sa parut una din cele ma bune,pentru ca chiar te facea sa vrei sa afli ce se intampla.da iti dau dreptate ,mai bun ca twilight,dar totusi dupa atatea poze si trailere ma asteptam la ceva mai bun.probabil ca au dezvaluit prea multe si de aceea.pacat ca nu au respectat cartile.si imi pare rau ca au dezvaluit prea multe din viitoarele carti.adik numa in ecipsa edward ii cere bellei sa se casatoreasca si ei au facut scena in new moon.

    • MaryLu permalink*
      04/12/2009 8:44 pm

      exact asata am spus si eu despre scena cu paralelismul

    • diana permalink
      10/03/2010 12:14 pm

      Nu, Edward ii cere Bellei sa se casatoreasca cu el la sfarsitul cartii Luna Noua, atunci cand ea ii spune ca vrea sa o transforme el, nu Carlisle.🙂 Bine, nu e asta ultima scena din carte, asa cum e in film, dar in Luna Noua se intampla, nu in Eclipsa.

  2. 29/11/2009 11:32 pm

    he he he🙂 Eu n-am vazut inca filmul, insa as vrea sa-l vad? Ia zii, unde l-ai vazut? Cumva in oras la noi😮 ? Nu prea cred ca il difuzeaza saracul cinematograf…anyway, unde l-ai vazut?

    He he, pun pariu ca nu o sa ai liniste pana cand nu o sa ai cartile alea doua in maini :)) parca te si vad, numarand secundele pana la primirea cartilor >: ) :))

Lasă un răspuns

