Skip to content

Fan-Fic of the Week

27/11/2009
by

Ok….o sa incep prin a spune ca nu in oras, motiv pentru care scriu la ora cand eu ar trebui sa fiu la scoala. Nu cred ca o sa mai resusesc sa prea scriu, asa ca sa speram ca Silvia dupa O SAPTAMANA de pauza va va tine la curent. Nu promit nimic, negociati🙂

Nici nu pot sa ma bucur de iesirea mea pentru ca am racit bocna si ma simt ingrozitor. Totusi, tin sa scriu un articol foarte important.

De ceva vreme, am descoperit niste fan-ficuri care iti lumineaza pur si simplu ziua. Este vorba despre cele ale Andreei (Andru).

Desigur ca imi plac multe fan-ficuri de la care nu ratez niciun capitol, dar ale ei au ceva aparte. Modul in care le tranpune cu maiestrie, talent si simtul umorului este impresionant. Titlurile capitolelor, scrierea, ortografia, figurile de stil folosite , replicile amuzante si indraznete ale personajelor merg mana-n mana.

Eu una, de mult cautam sa vd o poveste cu Edward si Bella dusmani ;)) Nu spun ca n-am gasit, dar nu aveau acel ceva, nu erau speciale.

Deci, cred ca Andru merita tot respectul si admiratia noastra :*

Pentru cine nu a vazut partea I a capitolului 8, click AICI.

De multe ori m-am intrebat cand dimensiunile paralele si ciudate se amesteca in banala lume reala, si de ce. Cand viata ti-e intoarsa cu susul in jos de un mic amanunt, pe care mai apoi te lupti sa il reasezi in decor si sa te prefaci ca nimic nu s-a schimbat.  Dar nu ma asteptam la raspunsul acesta.

Pentru ca numai intr-o dimensiune paralela si imposibila eu si Cullen am sta trantiti unul peste altul, nici unul avand, aparent, vreo intentie de revenire pe propriile picioare. De fapt, nu observasem niciodata cat de adanci pareau ochii lui verzi, ce trasaturi perfect conturate avea. Presupun ca asta era din cauza ca eram atat de aproape de fata lui.

MaryLu

14:30

6 comentarii leave one →
  1. Chocolate Gun permalink
    28/11/2009 4:28 pm

    Ga~taaa !

    Asa, am uploadat imaginea. Uite aici link-ul de la imagine : http://img137.imageshack.us/img137/8052/inconicon.jpg

    Aviz hotilor: daca indrazneste vreunul sa foloseasca imaginea fara permisul meu, ii dau cadou o piatra funerara si o groapa ^^ Of course, MaryLu are voie sa foloseasca imaginea aia ca eu i-am permis🙂

  2. Chocolate Gun permalink
    27/11/2009 10:33 pm

    hei hei ;;)

    e fain fan-fic-ul🙂 si tu ai racit??? nu zic ca am racit si eu, numai ca in toata scoala bubuie raceala :)) sefu’ clasei se roaga sa raceasca, ca sa nu mai mearga la scoala :)))

    apropoos, am vazut ca ai refacut blogroll-ul ;;) eu te am ;;) may you please add me ;;) ? daca vrei, iti dau si imaginea cu care sa ma adaugi ;;)

    have fuuun !!

    • MaryLu permalink*
      27/11/2009 10:39 pm

      logik ca te adaug in blogroll mey…dar da-mio img ca n-am stiut ce sa pun pana acum.
      dimensiuni: 130 x 130

      • Chocolate Gun permalink
        28/11/2009 4:22 pm

        stai asa sa-i schimb marimea, ca era ceva mai mica😉
        imediat e gata😉

      • BibbyEllen permalink
        07/12/2009 10:33 pm

        andru e geniala,ABSOLUT!!!!

  3. Andreea2037 permalink
    27/11/2009 6:42 pm

    Si mie imi place foarte mult fan-ficul ei:) Si imi pare rau ca esti racita:( Si eu sunt. ;_;

Lasă un răspuns

