Skip to content

Premiera New Moon!

17/11/2009
by

Wow….primul lucruv pe care l-am facut cand m-am trezit a fost sa vad pozele de la premiera „New Moon”.

Atatea rochii frumoase si actori frumosi ;))

Sa incepem cu Kristen… rochia a fost superba, dar m-a cam dezamagit parul….

Ashley….rochie cu un spate superb, dar care in fata ii pica cam ciudat

Niki: mi-a placut la nebunie!

Elizabeth: bine aleasa. A observat vreodata cineva ce scunda este? Sau, sa o luam invers, ce inalta este Noot Sear?

Dakota: mi-a placut la nebunie! SUPERBA ALEGERE!

Anna: interesant, dar nu pe gustul meu…

Julia Jones: cuminte, dar cute🙂

Si bineinteles, pozele:

MaryLu

08:55

One Comment leave one →
  1. Ana permalink
    17/11/2009 8:59 pm

    Mi’au placut aproape toate rochiile fetelor.Oricum eu pe Ashley Greene o ador:X

Lasă un răspuns

