Skip to content

Prin Mexic…

04/11/2009

Kristen si Taylor isi continua turneul de promovare New Moon… Ei sunt inca in Mexic, unde fac furori…

Sincer, se vede ca, dupa ce a terminat filmarile Eclipse, Kristen nu a avut prea mult timp sa-si aleaga tinutele… Ma asteptam la …. altceva. Mai tineti minte cat de eleganta era la promovarea Twilight?!🙂

 

 Silvie

11:18

4 comentarii leave one →
  1. MaryLu permalink*
    04/11/2009 11:19 pm

    ei…hai ca totusi e mai bine decat prima tinuta din mexic unde ziceai ca furase hainele din garderoba maica’sii…
    totusi pantofii nu’ss pe gustul meu deloc…..

  2. Symo:) permalink
    04/11/2009 11:02 pm

    sincera sa fiu….mie chiar nu’mi place tinuta punct fara sa o mai lungesc degeaba:D

  3. Deny permalink
    04/11/2009 6:45 pm

    Mie imi place cum s-a imbracat ..Kristen ..daca la promovarea TWILIGHT …a fost mai eleganta si acuma nu este …nu inseamna ca nu avut timp …sa se aranjeze ….oameni se mai schimba .!! Imi place foarte mult tinuta ei ..tot timpul se imbraca foarte fain si nu tine cont de nimeni ..ceea ce e de apreciat .

    • silviecherrie permalink
      04/11/2009 10:25 pm

      nu am zis ca nu imi place… imi place pentru ca stilul asta o caracterizeaza mai bine… doar ca ma asteptam la altceva…😉

Lasă un răspuns

