Skip to content

Ce am facut+ recuperare…

01/11/2009
by

Bon…a fost o saptamana HORRROR pentru noi doua….O GROAZA DE TESTE!

Ne scuzati ca nu am mai postat, dar chiar vrem sa ne iasa si anul acesta media 10 la toate materiile.

Oricum, multumim ca ati dat dovada de intelegere!

De ce nu am postat in weekend?
Pentru ca a fost pliin….

Vineri am iesit cu clasa la pizzza apoi am mers cu Silvia si alata colega sa luam un cadou pentru Lory (La multi ani inca o data! :* )

Samabata: PETRECERE DE HALLOWEEN! BOO!

Azi: maldarul de teme care s-a adunat incet-incet…

In sfarsit pot sa stau si eu pe blog si sa pespir usurata…

Deci…ce s-a intamplat in zilele in care noi nu am postat (stirile recente le vom posta tot in seara acesta numai ca in articole diferite).

Filmarile de la „Eclipse” s-au terminat asa ca actorii nostrii s-au intors in LA (Rob si Kris au ajuns ultimii).

Taylor Lautner si Taylor Swift au iesit de 3 ori in oras! Mda, se barfeste mult de o idila….Voi ce credeti? :>

Kellan s-a impacat cu Anneline Mccord! Adica, noi asa intelegem prin acel sarut patimas si Kellan descheindu-i hanoracul…Cineva ar trebui sa o avertizeze si pe ea sa-si puna macar un sutien!

Ashley se plimba si ea prin LA si face shopping ca si Taylor si Kellan care par din ce in ce mai fericiti🙂

Dakota a fost prezenta la lansarea unui nou joc Nintendo🙂

Cum v-am mai zis…Rob si Kris au aterizat in LA (desi intre timp au si plecat dar asteptati putin pana postatam si stirea aia😉 ) si au fost vazuti impreuna cu Taylor in ziua urmatoare mergand la studioul Color by Deluxe. Ceva in legatura cu „Eclipse”, pun pariu😉

A…sa nu uit… Xavier n-a plecat inca din Vancouver.

Savurati 50 de poze pe care le-am strans din minunata arhiva a TwiFans-ului. S-ar putea sa nu fie chiar toate stirile, dar atatea am gasit😦

MaryLu

17:17

No comments yet

Lasă un răspuns

