Skip to content

Teste, teme…

28/10/2009
by

Cred ca v-ati prins ca din moment ce n-am mai scris pe blog am fost ocupate cu scoala.

Am intrat in perioada de teste si le dam pe banda rulanta. Sa nu uitam si de teme, care sunt ceva…

Deci pentru o perioada nu vom reusi sa ne ocupam de blog.

Multumim pentru intelegere!

4 comentarii leave one →
  1. Dana permalink
    01/11/2009 12:02 pm

    A trecut o saptamana..fara nicio stire🙂

    • MaryLu permalink*
      01/11/2009 6:20 pm

      asa e. multumim pentru intelgere acum recuperam🙂

  2. andreea2037 permalink
    28/10/2009 11:17 am

    Va inteleg, si la mine e la fel : -(

    • andreea2037 permalink
      28/10/2009 7:34 pm

      Hei, ti-am facut „reclama” pe site-ul meu🙂 Poate mai vin vizitatori, chiar daca nu cred ca duceti lipsa😀 .

Lasă un răspuns

