Skip to content

Plecata

23/10/2009
by

Scuze ca nu pot scrie weekend-ul acesta pe blog, dar sunt plecata cu parintii.

Ajung duminica seara, o sa ma astepte un maldar de teme…

Trebuie sa negociati cu Silvia :))

Sunt sigura ca daca scrieti mai jos un comentariu o s-o convingeti.

Ea este cam… ingrijorata. Are impresia ca voua va placea mai mult blogul cu un singur admin….

Asa ca ma bazez pe voi sa o convingeti.

Pupici :*

MaryLu

11:25

7 comentarii leave one →
  1. 24/10/2009 3:11 pm

    He he he…Silvie, ar trb sa postezi. Frate, daca unuia nu ii place nu tre’ sa te ei dupa el. Tu scrie acolo in continuare ca iti faci treaba foarte bine😉
    Cat despre tine, miss jo..ce mini-vacanta? MaryLu si Silvie nu sunt in clasele 1-4 :p wakey wakey.

    • miss jo permalink
      25/10/2009 9:18 am

      asa si?cum ar trebui sa spun acelei scurte plecari a lui MaryLu???…in + nu inteleg asocierea a ceea ce am spus eu cu cls 1-4:|…

  2. 24/10/2009 12:11 pm

    curaj nu te mancam… nici nu-mi dau seama cine scrie asa ca😉

    • silviecherrie permalink
      24/10/2009 2:02 pm

      ms🙂 …promit ca o sa scriu in weekend…

  3. miss jo permalink
    24/10/2009 2:50 am

    silviaaaaaaaaaaa ce ai patit:))?este mult mai bine acum ca i te-ai alaturat lui MaryLu…nu ai de ce sa fi ingrijorata:P…asteptam sa ne incanti cu postarile tale pe durata acestui weekend:*…pupici:*:*…p.s distractie placuta in mini vacantza :*

  4. andreea2037 permalink
    23/10/2009 10:10 pm

    Hey, Silvie, acum sa negociem :))
    Deci, mie imi place la fel de mult varianta blogului in care esti inclusa si tu. Asa aveti amandoua mai mult timp liber si puteti publica mai multe articole intr-un timp mai scurt.
    Incepe negocierea: tu iti faci temele, mai vorbesti cu prietenii etc, iar apoi, cand termini, pui stiri (daca sunt).
    Eu nu vreau ca sa te trezesti de la ora 5 dimineata si sa incepi sa pui stiri. Ai si tu o viata, si doar nu vrei sa ramai corigenta din cauza cuiva care crede ca viata ta este numai bloggingul.
    Deci, (am un tic nervos cu „deci”-ul de ceva timp, dar abia acum l-am observat).. un weekend placut, MaryLu, Silvie!

  5. isis permalink
    23/10/2009 8:30 pm

    scrie silvia pe blog.te rog .ca am si eu un weekend liber si pot sa stau pe blog .pls pls pls

Lasă un răspuns

