Skip to content

Anna la premiera „Up in the air”

19/10/2009
by

Actrita Anna Kendrick a fost sambata seara prezenta la festivalul de film din Londra BFI, unde a avut loc premiera noului ei film, „Up In The Air”. Anna joaca in acest film alaturi de George Clooney.

Filmul pare foarte haios si eu una chiart abia astept sa-l vad!

Anna a fost si duminica dupa-amiaza la o sesiune de poze, unde s-a imbracat DEMENTIAL! Ador rochia si pantofii! Prea perfecti…

Cate 3 poze de la fiecare aparitie:


Si trailerul filmului:

MaryLu

08:45

12 comentarii leave one →
  1. andreea2037 permalink
    21/10/2009 9:05 pm

    Imi pare bine ca va sustin. Adica, eu imi spun punctul de vedere. Deci.. ma veti mai vedea pe aici, nu va faceti griji🙂

  2. miss jo permalink
    20/10/2009 10:09 pm

    nu inteleg de ce a trebuit sa comenteze aici:))…mie una site-ul asta imi place cel mai mult…si in plus nu cont cantitatea si calitatea:))…pana cum asta e cel mai bun blog romanesc pe care am intrat:) si probabil va ramane favoritul meu:)

  3. carina permalink
    20/10/2009 8:38 pm

    nu am spus ca nu va spun mai multe deitalii.nu era nevoie sa imi modifici comm-ul.sunt noua pe acolo,printre admini.si noi muncim extrem de moolt zi de zi,fiecare dintre noi isi da silintza.ai dreptate am vrut sa fak reclama blog-ului pt ca nu avem destui fani.avem in jur de zece(si pt cat muncim noi nu cred ca sunt catziva care nu ne apreciaza).si mie imi place site-ul asta si ST,sincer.dar de cand le-am vazut pe fetele alea cate stiri pun.mi-am dat seama ca merita toate laudele.si o merita mai bne decat unii.

    • MaryLu permalink*
      21/10/2009 8:01 am

      asta este. si-au facut blogul exact cand ni l-am facut si noi si l-au promovat la fel
      ma gandeam eu ca esti admin dak vii cu reclame din astea….

      • andreea2037 permalink
        21/10/2009 9:08 pm

        Um.. eu chiar eram sigura ca e un admin.Si ce se mai lauda!

  4. Carina permalink
    19/10/2009 10:20 pm

    stiu ca tuturor va place blogul acesta
    .si eu eram fana de pe blog inainte sa descopar NU CONTEAZA CARE.aici se pun aprox 5-6 stiri iar acolo se pun 15-20 chiar daca sunt 5 admini fete astea ar putea lucra umpic mai mult. scuze fetelor daca va supara-ti pe mine,dar asta-i adevaru’.blogul lor e mai tare decat asta.daca vreti mai multe detalii pe NU VA SPUN
    (COMENTARIU EDITAT DE MARYLU)

    • MaryLu permalink*
      20/10/2009 8:02 am

      Um….cand fetele o sa inceteze sa mai copieze platforma de la stiri twilight si de pe alte bloguri si o sa se poarte dragutz cu ceilalti admini, atunci ai sa vii cu dreptul sa le faci publicitate pe aici.
      Fanele adevararate ale blogului vor ramane aici, pentru ca ele inteleg ca avem SCOALA si nu putem sta toata ziua pe aici sa postez 70 de stiri
      In plus, nu te obliga nimeni sa mai revii!

      • andreea2037 permalink
        20/10/2009 7:03 pm

        MaryLu, imi pare bine ca ai sters site-ul acela. Sincer, cred ca daca intram pe el, le spuneam eu cate ceva „de dulce”.
        Carina, sau cum o cheama, face doar reclama ieftina, ca site-ul ala sa aiba mai multi vizitatori. Pf.. in ce lume traim. Si mai bine zis cu ce OAMENI.

      • MaryLu permalink*
        20/10/2009 7:38 pm

        da, multumim mult de sprijin!
        esti ca de obicei alaturi de noi si ne bucuram ca avem parte de o sustinatoare atat de speciala :*

Trackbacks

  1. Si uite cum incep criticile…:) « Pasion For Twilight

Lasă un răspuns

