Skip to content

Noutati- Stephenie Meyer

12/10/2009
by

Ieri, cand am aflat ca se face „Breaking Dawn” m-am dus imediat pe siteul lui Stephenie Meyer sa vad daca a scris ceva despre asta…

Nu, nu inca, dar gasisem un update (pe care nu l-am putut scrie deoarece mi s-a spus sa inchid calculatorul :(( )

Iata ce a scris Seth, fratele ei si administratorul site-ului:

Bun. Sper ca toata lumea a avut un weekend grazav.

Publicitstul lui Stephenie m-a rugat sa va reamintesc  ca sunt cateva editii noi:

– Prima este scoasa la vanzare, de fapt, de 3 saptamani (scuze ca am uitat sa va zic): The Twilight Saga: New Moon Movie Tie-in – nu difera cu nimic de „New Moon”, numai ca are coperta cu posterul oficial „New Moon”

– A doua o sa fie in magazine pe 6 octombrie:The Twilight Saga: New Moon–The Official Illustrated Movie Companion. Nu am vazut carrtea inca, dar editia despre Twilight a fost impresionanta.

– In final, pe 13 octombire se vor pune in vanzare New Moon Collector’s Edition si  The Twilight Journals, cadouri grozave, dupa parerea mea.

Daca pe viitor doriti sa gasiti una din acestea sau sa vedeti recomandarile lui Stephenie puteti merge la magazinul nostru Amazon aStore. Totul este la locul lui, si am grija sa ramana asa.

Seth-

Stie cineva cand o sa apara si la noi toate astea?😦

MaryLu

08:08

One Comment leave one →
  1. isis permalink
    13/10/2009 4:52 pm

    sincer cred ca niciodata sau poate ,doar poate intr-un viitor indepartat.

Lasă un răspuns

