Skip to content

Breaking Dawn- The Movie

11/10/2009
by

BreakingDawnClapboardCeea ce am asteptat cu totii….filmul „Zori de Zi”.

In schimb, pe mine nu prea ma bucura….

De ce?

In primul rand se pare ca va fi produs Sunswept Entertainment si va fi filmat din nou in Portland.

A mai auzit cineva de casa asta de productie?

Si asta nu e tot! Se pare ca producatorea va fi Karen Rosenfelt, care lucreaza in prezent la „Eclipse” si a lucrat si in echipa de productie a „Twilight”.

Filmarile vor incepe in septembrie 2010 si iata ce s-a stabil pana acum:

– producatorii

– scenarista (Melissa Rosenberg)

– Bella, Edward si Jacob raman aceeasi.

Se cauta o Renesmee si se aud o groaza de inlocuiri. Pana acum, este sigur ca vor organiza casting pentru un nou Seth si o noua Leah. Si regizorul nu a fost inca anuntat…

Nu stiu ce sa zic….nu prea imi convine….Mai am o speranta sa nu fie asa, din moment ce Summit nu a confirmat.

Dar ar fi cam ciudat ca ultimul film sa fie filmat asa de tarziu si cu atatea schimbari…:(

Totusi, sa privim partea plina a paharului: O sa avem si filmul „Zori de Zi”!

Voi ce credeti?

MaryLu

20:05

6 comentarii leave one →
  1. LittleGirl permalink
    04/11/2010 7:22 pm

    E cam ciudat… cartea este superba:D dar cu totii ne-am obisnuit cu aceeasi actori de la inceput aku la final sa schimbe actorii ar fii o mare prostie…

  2. Sussen permalink
    29/12/2009 1:55 pm

    hmm eu nici cu partea de a schimba casa de productie… ar trebuii sa ramana la Summit asa cum au facut pana acum. Si partea cu schimbatul actoriilor:-J… este total o mare prostie..o sa piarda mult..cum ar fi cu o alta alice…sau o victoria cu par verde?:))

    • MaryLu permalink*
      29/12/2009 11:22 pm

      stiu! din fericire, totul s-a clarificat: au fost doar minciuni sfruntate

  3. isis permalink
    13/10/2009 4:47 pm

    ce rahat .scz ca zic asa da e adevarat .adik cum sa scimbe ?!de cand am citit zori de zi mam gandit cum o sa arate filmu si muream de nerabdare ,ca si acum ,sa apara .eu nu pot sa concep zori de zi fara culleni.

  4. Raluca permalink
    11/10/2009 10:09 pm

    Mie mi se pare aiurea! Ce naiba… daca vor sa fie reusit filmul (Zori de zii mi se pare ce-a mai importanta parte pt k e finalul mult asteptat) ar trebuii sa fie aceiasi actori …. in mare parte aceiasi actori…. nici nu ma gandesc k vor schimba pe cineva din fam Cullen sau a Bellei…. k asta ar fii cel ami aiurea!!! Sper sa nu fie o dezamagire ultimul film…. O sa fiu la facultate cand o sa apara zori de zii …. de unde interes….

    MI SE PARE O AIUREALA!!!

Lasă un răspuns

