Skip to content

Coloana sonora New Moon!!!

10/10/2009

In sfarsit, putem asculta 20 de secunde din fiecare piesa de pe coloana sonora New Moon!!!🙂

Piesele sunt superbe si cred ca se potrivesc cu filmul… Acum nu imi ramane decat sa-mi imaginez la ce scena s-ar potrivi….🙂

Totusi nu ma imaginez ascultand piesele astea non-stop, asa cum am facut cu cele din Twilight…

Silvie

13:12

5 comentarii leave one →
  1. paideos permalink
    28/11/2009 12:32 am

    Sunt asa de dezamagita de coloana sonora de la New Moon.
    In Twilight predominau stilurile….se cunoaste ca l-au schimbat pe Carter Burwell care a facut coloana sonora speciala pentru Twilight.
    In schimb, in New Moon sunt pur si simplu niste melodii de radio aruncate pe niste secvente iar muzica instrumentala lipseste cu desavarsire.
    Scenariul e foarte ok, dar totusi succesul filmului s-a datorat mai mult actiunii si curiozitatii fanilor. Modul in care a fost regizat lasa mult de dorit.

    Twilight ca si regie artistica si coloana sonora, plus scenariu, va ramane favoritul meu.

  2. 12/10/2009 10:17 am

    sincer. mie nu mi se pare cine stie ce. adica, e parerea mea. din punctul meu de vedere coloana sonora a twilight`ului a fost superba, de asta ce sa zic… nu ma impresioneaza.
    oriqm, fiecare are parerea lui.:D

    • silviecherrie permalink
      12/10/2009 11:10 am

      sincer, suna destul de bine, dar piesele din Twlight (si aici ma refer la toate) aveau ceva special, care te facea sa le asculti in continuu… stiu ca trebuie sa fie mult mai triste, dar…
      in orice caz, imi plac si sunt geniale….🙂

  3. isis permalink
    11/10/2009 9:17 pm

    imi plac la nebunie unele ,atentie nu toate.the killers is tare buni si death cab for cutie .si sa nu uit de sea wolf .bravo lor!

  4. Andreea2037 permalink
    10/10/2009 1:58 pm

    sincer, eu una n-am avut timp sa-mi imaginez ca o sa le ascult incontinuu melodiile astea..pentru ca n-am avut timp!
    dau pe replay incontinuu de cand le-am vazut

Lasă un răspuns

