Skip to content

Ce am vazut eu pe la TV si cu cine…

10/10/2009
by

110134

Bun….deci ma tineam de mult sa fac un articol in care sa scriu pe cine am vazut si pe unde din productia Twilight.

Deeci….am vazut „Panic Room” si „Zathura” cu Kristen si „Din Jurnalul unei mame rele” cu Robert Pattinson.

De altfel, am descoperit ca actrita Christian Serratos are oveche legatura cu canalul Disney. Pana acum am vazut-o intr-un episod din „Hannah Montana” si in filmul „Frumoasele de la laptarie” (juca rolul celei mai bune prietene ale surorilor).

Ar mai fi si Cam Gigandet in filmul redifuzat recent de HBO, „Nu da inapoi!”. Bineinteles, joaca rolul tipului rau.

Crystina ne-a informat ca si Jackson Rathbone poate fi vazut intr-un serial pe Pro Cinema, in rolul unui gay : ))

Acum…..vreau sa le multumesc in special celor de la U TV pentru ca difuzeaza „Decode” o data pe zi ( dimineata sau seara). Si ca tot vorbim de muzica, azi mi-am inceput dimineata minunat! Ca de obicei, am deschis TV-ul pe MTV HITS (nu pot sa traiesc fara el) si am revazut „Ignorance” a lui Paramore. GENIALA MELODIE! Apoi, am dat si pe MTV2 (unde dau de obicei numai rock) ca sa ma aflu in treaba si vad scris mare in dreapta ceva de genul „PREMIERA LA MTV” si era videoclipul „MEET ME ON THE EQUINOX”. Nu pot sa spun decat ca provoaca senzatii si mai tari cand il vezi la TV….

Cam asta ar fi pana acum…

A mai vazut cineva actori din Twilight pe la TV?

PS: Am adaugat „Meet Me On The Equinox” si „Ignorance” la playlist.

MaryLu

22:53

4 comentarii leave one →
  1. Ana permalink
    31/10/2009 12:15 am

    Eu mi’am downloadat intreg sountrack’ul „New Moon”😀 Imi plac piesele foarte mult in special Muse-I belong to you:X

  2. isis permalink
    13/10/2009 4:49 pm

    am vazut ca peter fancianelli joaca in regele scorpion.nu am vazut filmu’ da am reusit sa vad exact distributia ,deci nu stiu ce rol joaca.

  3. 10/10/2009 11:08 pm

    Îmi place Meet Me On The Equinox! :X Nu o ştiam.

    • MaryLu permalink*
      11/10/2009 9:22 am

      da….e melodia proaspat lansata pentru coloana sonora „New Moon”

Lasă un răspuns

