Skip to content

„Fenomenul New Moon”

09/10/2009
by

bella+edOk….am tot postat si postat serii de multe poze noi „New Moon” din fenomenul „New Moon” (AICI si AICI), carte scrisa de Mark Cotta Vaz, care a aparut in America acum o saptamana.

Dupa ce am citit mai multe bloguri/siteuri am reusit sa-mi fac o impreise despre ea.

Asa ca am scris cateva chestii interesante pe crae le puteti citi mai jos.

De altfel  mai am o veste exraordinara! Am gasit cartea scanata, integral (dar e in engleza) la Thinking Of Rob!!!!

_traducere (click for bigger)

MaryLu

20:57

No comments yet

Lasă un răspuns

