Skip to content

Meet Me On The Equinox!

08/10/2009
by

AVEM VIDEOCLIPUL!

DAAAAA!

Mie imi place la nebunie! Ca si scene noi, avem cateva cu Bella si Edward MERGAND spre padure, unde Edward o paraseste.

De altfel, sunt si alte cadre la scenele din Volterra, mult mai bune!

Vestea buna? Nici urma de Jacob in film. Doar Edward si Bella!

MaryLu

08:22

3 comentarii leave one →
  1. isis permalink
    09/10/2009 6:54 pm

    chiar imi place videoclipul !din pacate nu sunt scene noi din film.da la’s ca vine premiera

  2. Andreea1036 permalink
    08/10/2009 6:08 pm

    total de acord cu tine! sunt anti-jacob! singurul varcolac de care imi place este Seth.
    si, wow, este superb videoclipul! il dau pe „replay” incontinuu😀

    • MaryLu permalink*
      08/10/2009 10:12 pm

      stiu cum e…asta am facut eu cu silvia toooata dimineata….

Lasă un răspuns

