Skip to content

Fan art- Symo

06/10/2009
by

Colega noastra dragutza, Symo, care a facut anterior alte 2 desene in exclusivitate pentru blogul nostru, ne mai bucura cu inca 3!

Preferatul meu este cel cu Emmett si Rosalie. God, n-am vazut vazut de muuult timp un fan-art asa de reusit cu ei!

Rugamintea mea este sa va spuneti parerea, pentru ca Simopna este foarte curioasa.

So…enjoy&comment!🙂

Imagine068Imagine071Imagine070

MaryLy

22:05

2 comentarii leave one →
  1. isis permalink
    07/10/2009 2:40 pm

    mie imi place ala cu edward si bella.bravo!

  2. Andreea1036 permalink
    07/10/2009 8:49 am

    mai vrea sa ne spunem parerea? dar cred ca deja o stie (in numele meu): le ador! ca si celelalte.. ai talent, asa ca te rog sa continui sa desenezi..

Lasă un răspuns

