Skip to content

Jocul Twilight

30/09/2009

Ei bine, cred ca stiti ce se va lansa un joc Twilight. Deocamdata, nu s-a lansat, dar am gasit un trailer al jocului.

Sper sa fie bun… Sincer, inca nu sunt lamurita, dar grafica e buna…🙂

Silvie

11:00

5 comentarii leave one →
  1. Symo:) permalink
    30/09/2009 9:20 pm

    sper doar sa nu fie super plictisitor…ca nu am inteles cine stie ce…

  2. gaby permalink
    30/09/2009 6:50 pm

    dap..cand apare?:*

    • silviecherrie permalink
      30/09/2009 9:59 pm

      nu am gasit nicaieri o anumita data…sa speram ca in curand :)….

      • silviecherrie permalink
        30/09/2009 10:04 pm

        nu am gasit nicaieri o anumita data…. sa speram ca in curand🙂

  3. miss jo permalink
    30/09/2009 11:28 am

    eu nu inteleg ce trebuie sa faci:)…whatevar…cand apare:*?

Lasă un răspuns

