Skip to content

Ashley Greene despre filmarile New Moon

29/09/2009

Ei bine, pana acum nimeni nu ne-a confirmat relatie dintre Rob si Kristen…

Iata ce ne spune frumoasa actrita despre filmarile New Moon:

„In cel de-al doilea film, am fost mult mai apropiati pentru ca am fost mult mai multi. Dupa primele doua saptamani de filmari, mai eram doar eu, Kristen Stewart, Rob Pattinson si Taylor Launer, si apoi Rachelle Lefreve a fost pentru putin timp. Taylor este super, super dragut si pe Jackson Rathbone il ador. Iii iubesc pe toti.

Kellan si cu mine suntem foarte apropiati. Am diferite relatii cu diferiti oameni si este extraodrdinar. Eu incerc sa iau ce e mai bun din toate relatiile. Rachelle si eu suntem pasionate de viata. Noi doua pur si simplu putem sa mergem sa bem un pahar de vin si lucram impreuna si chestii de genul asta, asa ca avem un tip de prietenie – eu cred ca suntem persoane deschise si dragute.”

Si muuulte poze superbe de la o sedinta foto cu Ashley Greene:

Silvie

11:45

No comments yet

Lasă un răspuns

