Skip to content

Me…

26/09/2009
by

No more words…

marylu

Later edit: NERVI….Aflati AICI de ce….

MaryLu

20:22

5 comentarii leave one →
  1. Andreea1036 permalink
    26/09/2009 9:10 pm

    😀🙂 N-ai pentru ce!😉
    Aa, si, vroiam sa te anunt ca eu sunt Bella.
    Mi-am schimbat porecla in numele meu adevarat.😐
    Si ce se mai aude despre fan-ficul tau? Cel cu Tarra si Meg.
    Macar un termen (cum ar fi.. hmm.. 2 saptamani, 1 luna?; ca sa stiu si eu😐 )

    • MaryLu permalink*
      26/09/2009 9:45 pm

      aaaa…mi-am dat seama, nu-ti fa griji🙂
      pt ca aveai sf. adresei de email la fel ; ))
      cap….nu stiu…sa-ti zic sincer am idei pt urmatoarele 5 capitole…dak ar putea cnv sa scrie cu ideile mele ; ))
      de cand am inceput scoala pur si simplu nu prea mai am chef de scris…😦
      Tot ce-ti pot spune este ca Tara se va certa cu Taylor in cap urmator

      • Andreea1036 permalink
        27/09/2009 10:55 am

        Of.. (la faza ca se va certa). Si eu care credeam ca vor deveni un cuplu in adevaratul sens al cuvantului.
        Si te cred ca nu mai ai chef de scris.
        Stiu, suna prostesc, dar eu cand nu am chef de scris (si eu scriu, dar altceva, nu legat de Twilight, sis de nici o alta carte), imi iau o ciocolata calda si ma asez in fata calculatorului/foii (depinde acum de cine sta la calculator ;)) si incerc sa ma concentrez.
        Chiar daca nu-mi iese din prima ce vreau, mai incerc azi, maine, poimaine, iar pana la urma, este ceea ce am dorit eu sa scriu.
        Succes cu asta.
        Aa, si vroiam sa-ti mai spun inca ceva: trebuie sa fii relaxata. Daca nu esti, nici nu ai cum sa scrii.🙂

  2. Andreea1036 permalink
    26/09/2009 8:47 pm

    Te cred ca esti nervoasa. Asta, „miss jo” (nici nu stiu de ce isi spune „miss”, nici macar nu se comporta ca una) e atat de.. habar n-am.. nepoliticoasa? Mai mult, dar n-am chef sa insult.
    N-o mai baga in seama.

    • MaryLu permalink*
      26/09/2009 8:54 pm

      mda…asta incerc sa si fac🙂
      merci mult pentru sustinere :*

Lasă un răspuns

