Skip to content

Events…

25/09/2009

V-am mai zis ca actrita Christian Serratos nu rateaza mai niciun eveniment?

Ei bine, dupa Showroomul YMI de pe 23 septembrie, actrita a fost vazuta aseara la „Susan G. Komen’s 8th Annual Fashion For The Cure”.

Astia sunt colantii pe care pur si simplu ii iubeeesc! A gasit cineva si in Romania?????

Sunt disperata sa am o pereche!!!!

Pana imi gasesc eu colanti de astia, va invit sa vedeti pozele de la eveniment:

MaryLu

20:18

5 comentarii leave one →
  1. 26/09/2009 9:47 pm

    miss jo, inafara de faptul ca esti foarte nepoliticoasa, faci si comentarii fara sens la adresa lui MaryLu. Ce stii tu despre cum arata ea ;p ? Pun pariu ca daca iti arat o poza o sa te simti super prost, din moment ce tu habar n-ai despre ce vorbesti. Nu te mai da mare si tare, te rog…Pana la urma, acesta e un blog despre TWILIGHT, nu despre cavernele si fitele tale.
    Uite, de exemplu, eu nu am vazut astfel de colanti. Poate din cauza orasului sau poate pentru ca nu am cautat indeajuns de bine. Insa daca tu ii ai, puteai sa te abtii de la comentariile rautacioase si sa ii spui lui MaryLu de unde ii ai. Astfel, ai fi fost o persoana simpatica, politicoasa si nicidecum necioplita. In momentul de fata insa, am o parere foarte proasta despre tine, miss jo.

    As incheia cu vesnicul meu „have fun”, insa nu i-as ura vreodata un „Have fun” unei necioplite ca miss jo…in schimb, MaryLu, nu-i lasa pe nesuferitii astia sa-ti strice cheful😉

  2. miss jo permalink
    26/09/2009 2:26 am

    am eu latex leggins;)…se gasesc oriunde:))…:P

    • miss jo permalink
      26/09/2009 5:17 pm

      oricum doar persoanele slabe ii pot purta;)…tu traiesti cumva in pestera???cum adica nu ai vazut nicaieri??thaa…

      • MaryLu permalink*
        26/09/2009 8:24 pm

        mda….ma scuzi…..sunt un om al cavernelor…..sorry pentru ca te-am intrerupt din contemplarea ta proprie….

      • MaryLu permalink*
        26/09/2009 8:31 pm

        o….si multumesc pentru faptul ca insinuezi ca nu-i pot purta…..stii cumva cum arat?
        nu-mi aduc aminte sa-ti fi aratat vreo poza sau cv…

Lasă un răspuns

