Skip to content

Interviu cu Michael Sheen!

22/09/2009

Se pare ca Michael Sheen le-a acordat un interviu celor de la Collider.

Acesta vorbeste despre filmele in care a jucat, dar eu am tradus numai partea despre New Moon.

„C: Acum ca joci in New Moon, esti agitat din cauza acestui rol deoarece tocmai ai venit dintr-o astfel de franciza sau esti mai entuziasmat pentru acest rol? Care au fost gandurile tale si cum a fost realizarea acestui film cu tot tam-tamul din  jurul lui?

MS: Am fost in mare parte entuziasmat deoarece am vrut ca fiica mea sa fie fericita. Acesta a fost principalul motiv. Apoi am citit cartile si chiar mi-au placut. Nu ma gandeam la acest lucru, dar se pare ca s-a intamplat. Api am fost ingrijorat ca fanii Twilight ar putea zice :”Dar el e un varcolac. Nu poate fi un vampir.” si tot asa. Dar nu a fost asa. Pentru ca a fost foarte diferit, am putut sa-mi intru mai usor in rol, sperand ca oamenii nu vor avea o problema ca am jucat in alta fraciza cu varcolaci si vampiri. Asa ca atunci cand am inceput filmarile, eu imi iubeam rolul. Am avut sansa sa fiu acolo si sa fac parte din film. Acum sunt foarte bucuros ca am gasit o alta generatie pe care sa o sperii.”

Asta e umor negru…..

Silvie

22:23

No comments yet

Lasă un răspuns

