Skip to content

„Cookie Magazine”

21/09/2009
by

In noul numar al revistei „Cookie” sotia lui Peter, Jennie Garth apare pe coperta, alaturi de cele trei fiice ale lor Luca, Lola si Fiona.

Love them!!!

Iata ce spune Jennie despre Peter:

Lucreaza ca un nebun, dar cand este acasa este minunat. Si, desi este atat de ocupat, este bine, deoarece asta si-a dorit intotdeauna. Chiar daca si eu mi-am dorit doar sa lucrez, acum viziunea asupra lucrurilor mi s-a schimbat. Pur si simplu am trecut peste faza aceea a vietii. Trebuie sa respect ca avem pareri dieferite. Si sper ca putem sa le punem in echilibru.

Ce ziceti de asta?😉

MaryLu

21:19

No comments yet

Lasă un răspuns

