Skip to content

Interviu cu Edi Gathegi!

18/09/2009

Am aflat ca Edi Gathegi le-a acordat celor de la Radar Online un interviu in care vorbeste despre rolul lui din New Moon.

El vorbeste despre cum si-a intrat in rol, despre cum e sa joci alaturi de Kristen si Taylor si din ce echipa face parte….

Iata interviul….

„RD: Cat de inspaimantatoare este scena ta?

EG: Sa o luam asa. Eu i-am spus lui Stephenie Meyer ca rolul meu ar putea fi infricosator pentru o fata de 14 ani si ea s-a uitat la mine si a zis:”Edi, esti atat de dragut si ai asa o fata de copil, incat nimeni nu se va speria de tine.”. Dupa ce a vazut filmul mi-a zis :”Bine, Edi, m-ai speriat!”. Si eu i-am raspuns: „Asta inseamna foarte mult tinand cont ca e de la tine!”, mai ales de cand mi-a spus ca eu nu pot fi infricosator.”

RD: Kristen Stewart pare atat de draguta. Ti-a fost greu sa joci pe cineva care vrea sa o ucida?

EG: Am putut sa-mi intru in rol. Nu mi-a pasat de cat de draguta e, daca rolul imi cere asta, eu fac asta.

RD: Ce crezi despre Taylor? El arata cel mai bine dintre toti.

EG: Am vazut tot procesul, dar inca mi se pare fenomenal. Cel mai bun mod in care pot descrie acest lucru este ca el avea 16 ani cand a inceput antrenamentele si a pus pe el in jur de 14 kg , deci cred ca Dumnezeu a spus :”Acesta este rolul tau. De aceea iti dau acest corp. Ii voi permite corpului tau sa fie capabil sa faca asta deoarece acesta este destinul tau.”.

RD: Justin Chon ne-a spus ca face parte din echipa Jacob. Tu faci parte din echipa Edward?

EG: Eu am tinut cu Team Edward in Twilight, dar nu si in New Moon. Am fost in echipa lupilor o zi. Dar cea a vampirilor e mai buna.”

Interesant, mai ales partea cu Stephenie si cu Taylor.😉

Silvie

22:06

No comments yet

Lasă un răspuns

