Skip to content

Twitter…

17/09/2009
by

Da….eu sunt cu Twitterul🙂

Nu am reusit sa o initiez pe Silvia inca in aceasta nebunie, dar, sper eu ca nu mai e mult.

Oricum, eu ma ocup de updatteuri.

In primul rand, David Slade ne da informatii despre scena filmata ieri.

Sa vedem…eu am o banuiala ca este vorba despre scena cu Bella si Jacob care se duc spre cort pe un alt traseu, pentru ca doar atunci Jake o tine mai mult in brate pe Bella…

Voi ce credeti?

Si Peter a confirmat ca a lucrat scene in padure:

MaryLu

22:00

No comments yet

Lasă un răspuns

