Skip to content

Interviu cu Jodelle Ferland

15/09/2009

Jodelle Ferland, cea care o va juca pe Bree, a raspuns la cateva intrebari legate de Twilight, adresate de The Examiner.

Astfel, aflam mai multe despre pregatirile pe care actrita le-a facut pentru a-si intra mai bine in rol.

„Am înţeles că imediat după ce s-a aflat ca vei juca in Twilight, fanii au luat-o razna si ai avut parte de diferite reactii de la prietenii tai. S-au calmat?

Da. Vreau să spun ca toată lumea a innebunit cand a aflat  şi toată lumea m-a felicitat.  Sunt încă foarte entuziasmati. […] De fapt, ei inca nu s-au calmat . Eu am un cont de Twitter si vad ca nu s-a schimbat nimic.  Primesc în continuare aceeaşi cantitate de urmaritori. In fiecare zi. În primele zile au fost foarte multi, şi acum sunt  mai multi decat de obicei. Dar prietenii mei sunt foarte entuziasmati.

Sunt sigura ca si tu esti!

Da,  sunt. Vreau sa spun, obisnuiam sa sar in sus de bucurie. De fiecare dată cand cineva mentiona acest lucru, eu eram foarte bucuroasa. Dar m-am mai calmat.

A trecut aproape o luna … te simti mai confortabil intrand în rol sau eşti încă timida la intensitatea actiunii?

M-am obişnuit cu ideea. La început am fost complet socata si nu am putut sa cred. Dar când m-am gândit la asta, am realizat ca este într-adevăr  ca orice alt film. Doar ca este un film foarte, foarte celebru. Dar nu este cu totul  diferit decât altele.

Asa ca il tratezi ca orice alt rol?

Da.

Faci vreo schimbare fizica pentru rolul din Eclipse?

Ei bine, sper ca va trebui sa ma tund. Parul meu este atat de lung si este frumos. Dar  ma enerveaza tot timpul. Dar nu cred ca vor fi de acord. Deja fac ore de gimnastica. Nu imi trebuie pentru film, dar le fac oricum.”

Cam atat despre Twilight…. Continuarea interviului o gasiti AICI.

Silvie

22:14

No comments yet

Lasă un răspuns

