Skip to content

Impresii trailer

12/09/2009
by

Ok…sunt sigura ca majoritatea dintre voi l-ati vazut.

Este pur si simplu GENIAL;, EXTRAORDINAR, SUPERB.

Tocmai l-am revazut si inca ma trec fiorii.

E pur si simplu intens, scenele cele mai importante sunt incluse…are de toate (desi Volvo-ul lui Edward nu ma multumeste)

Iar, pentru Kristen…jos palaria!

Este o actrita extraordinara si a transpus atat de bine durerea prin care trece Bella. Nu mi-e rusine sa recunosc ca mi-a dat o lacrima atunci cand plangea si tipa singura in pat.

Pentru cei mai ghinionisti care n-au vazut trailerul, ei bine, am o surpriza!

La ROBsessed avem cateva gif-uri si, mai cu seama insasi trailerul. Eu zic sa va grabiti, pentru ca presimt ca in curand va fi banat si acesta.

MaryLu

19:32

2 comentarii leave one →
  1. Raluca permalink
    12/09/2009 10:36 pm

    Eu nu l-am vazut :((((

  2. isis permalink
    12/09/2009 10:15 pm

    SUPERB!!!!!!!!!!!!!mia placut la nebunie .

Lasă un răspuns

