Skip to content

Lucruri „The Host”

02/09/2009
by

Bella ne-a furnizat o stire super!

Se pare ca s-au facut deja lucruri „The Host”, cu semnatura lui Stephenie Meyer. Este vorba de skate-uri si tricouri🙂

Le puteti comanda de AICI (desi nu v-as recomnda….la ce preturi au….).

Foloseste la ceva sa zic ca nu o sa le vedem prea curand pe aici?….

LATER EDIT: Am ajuns pe pagina principala TwiFans cu stirea asta ;)) (pentru cei care au cont acolo, eu sunt MaryLu) Prima stire la nivel mondial ??? E ceva :))

MaryLu

19:50

2 comentarii leave one →
  1. Bella permalink
    03/09/2009 12:38 am

    Vreau si eu :((
    ce treb sa fac?

    • MaryLu permalink*
      03/09/2009 10:05 am

      um……nu stiu daca se pot comanda si pentru romani😦

Lasă un răspuns

