Skip to content

Happy Tree Friends ;))

02/09/2009
by

Twitterul m-a ajutat din nou.

Iata cum si-au petrecut dup-amiaza si cina Peter Facinelli, Billy Burke si Kellan Lutz.

PS: Sunt numai eu singura care observa ca sa scrii dupa Twitterul altuia devine o moda? ; ))

Twitter CollageMaryLu

09:29

3 comentarii leave one →
  1. Bella permalink
    02/09/2009 10:49 am

    Am uitat ca pe site-ul – tot despre „The Host, stiu😛 – http://hoboskateco.com/products/the-host-project.html iti poti comanda bluza/skateboard-ul pe care il vrei ^_^

    • Bella permalink
      02/09/2009 10:52 am

      Ah, mereu uit. Cred ca trebuie sa verific de 20 de ori ca sa-mi dau seama ce vroiam sa spun – ca nu de alta, iti umplu pagina cu 10.000 de comentarii, cand eu vreu sa spun un lucru😀 . Au niste preturi.. uh, EXORBITANTE. Nu mai bine asteptam cateva luni ca sa dea inapoi?😛 Ca asa se intampla mereu🙂🙂😛😛😀😀

  2. Bella permalink
    02/09/2009 10:47 am

    Mi-am facut si eu Twitter ca sa vad ce scriu🙂 . A, am o stire, dar este despre cartea „The Host”. Seth a scris pe http://stepheniemeyer.com/index.html ca vor aparea haine si skateboard-uri de vanzare cu semnatura lui Stephenie😀 . Trebuie sa-mi iau si eu ceva de acolo :)) .

Lasă un răspuns

