Skip to content

Ahhhh….

02/09/2009
by

Genul acesta de imagini ma fac geloasa.

O fana de pe TwiFans ne-a aratat si noua un stand intreg cu tricouri, brelocuri etc….TWILIGHT. La ei a devenit ceva normal de acum….

Aaaa….sa nu uit….am gasit si niste inele:

MaryLu

09:10

4 comentarii leave one →
  1. Karim permalink
    25/04/2010 12:20 am

    pai sunt si la noi tricouri mi-am luat cateva de pe http://www.beautyofpain.ro

  2. mikutza permalink
    20/01/2010 10:53 pm

    noi suntem niste prosti .. noi nu avem nimic decat carti si jurnale … ce ma enerveaza .. o sa fac o criza daca mai vad un lucru cu twilight sunt asa de geloasa pe americani sa am ajuns sa ii urasc

  3. carina permalink
    02/09/2009 8:51 pm

    la noi ar trebui sa strangem fonduri si sa facem noi un magazin la fel….daca nimeni nu face macar sa incercam noi..sa ne unim fortele pentru tw:))))))

  4. iulis permalink
    02/09/2009 5:36 pm

    sooo tare inelul:X

Lasă un răspuns

