Skip to content

WOW!

30/08/2009
by

Iata o fana cu adevarat norocoasa!

Are poze cu apropae toti actorii din Twilight!!!

Cum am descoperit-o?

Am intrat pe Twitterul celor de la EclipseMovie.org si am vazut ca au la „Following” o tipa, Martinadas. M-am dus pe TwitPic sa vad daca are vreo poza  sau ceva special. Si am gasit o adevarata colectie!!!!

Si s-ar mai putea sa o stiti de undeva. Mai stiti cainele acela dragut si pufos dupa care era innebunita Christian? Ei bine, era al prietenei ei si ea il plimba in acea zi cand a intalnit-o pe actrita.

Dragut, nu?

Intrati AICI si vedeti tooooata galeria. Superb!!!

O invidiez…

MaryLu

20:40

3 comentarii leave one →
  1. cry5tyn@ permalink
    30/08/2009 9:18 pm

    pai da…probabil invidia m`a facut sa ma gandesc prima data la varianta asta:))
    oricum,poze cu actorii twilight=p~..eu as fii multumita si doar cu un autograf cumparat online:))
    oricum-visul oricarui fan8->

  2. cry5tyn@ permalink
    30/08/2009 8:45 pm

    stii ca este f posibil sa fie modificate pozele?
    cu photoshop…cu putin efort pot face si eu cv de genu` asta
    parerea mea:D

    • MaryLu permalink*
      30/08/2009 8:52 pm

      aaaa….stiu….sincer si eu m-am gandit la asta prima data….dar totusi….de unde ar fi luat pozele acelea? pentru ca eu nu le-am mai vazut niciodata….
      plus ca sunt o groaza de omaeni pe Twitter care chiar o cred….
      Deci nush….nu sunt sigura….Dar daca chiar s-a pozat cu toti actorii e chiar de invidiat😛

Lasă un răspuns

