Skip to content

What I spy with my Twitter eye

30/08/2009
by

Pana la urma David Slade nu este chiar asa de enervant, nu? Nu dupa ce le-a aruncat un os fanelor inraite Taylor.

O poza cu Rob si are toata comunitatea la picioarele lui :)))

Oricum, mie una imi place cum a iesit poza🙂
DavidSladeMaryLu

14:57

3 comentarii leave one →
  1. cry5tyn@ permalink
    30/08/2009 6:19 pm

    si eu mi`am facut cont pe twetter de cand jtiu ca taylor are pagina de twetter:))
    +ca mi`am „convertit” multe prietene:))
    love it:x

  2. gaby permalink
    30/08/2009 3:46 pm

    hey mary lu:)…ce se mai aude de fanficurile tale?:)

    • MaryLu permalink*
      30/08/2009 3:49 pm

      pey…..am terminat capitolul 3 din „new day”…si diseara postez cap 11 din celalalt fan-fic🙂

Lasă un răspuns

