Skip to content

Cartoon Alice

30/08/2009
by

Vedeti ce face plictiseala din oameni???….

M-am decis sa mai dobandesc cateva cunostiinte in domeniul Photoshopului.

Mai intai, am cautat pe Roiworld o papusa care sa-i semene cat de cat lui Alice (lucru care a luat o groooaza).

Dupa aceea, am dat lupte cu coafura si ochii….

Iata ce-a iesit:

(Va rog lasati un comm ca sa stiu daca mai continui cu asta):

cartoonaliceMaryLu

18:32

5 comentarii leave one →
  1. 05/01/2010 9:55 pm

    ii ador mai ales pe bella si jacob il iubesc :x:”>:-*
    si as vrea mult sa vad parte a 3 eclepse you love

  2. Bella permalink
    31/08/2009 8:43 am

    Super :X Poti sa faci unul cu.. Emmett? Iti dai seama cat trebuie sa cauti corpul lui?😀 :))
    De haine nici nu mai zic🙂😛

  3. GrG. permalink
    30/08/2009 9:27 pm

    imi plc😀

  4. cry5tyn@ permalink
    30/08/2009 6:35 pm

    Sooper:X
    and love the eyes:x

Lasă un răspuns

