Skip to content

Scannuri-Revista Popcorn

29/08/2009
by

Marya a avut bunatatea de a ne trimite niste scannuri din revista POPCORN.

Eu una nu o mai cumpar, si nici unii dintre voi, aa ca sunt foarte bine venite🙂

Multumim mult :* :* :*

Enjoy!

PS: Pentru a le vizualiza in forma mai mare, dati click dreapta pe imagine, selectati „vezi imaginea” si veti putea sa folositi zoomul ca sa cititi🙂

MaryLu

21:23

7 comentarii leave one →
  1. adylovetokiohotel permalink
    29/06/2010 10:58 am

    hei e prea detot in toate nr twiligt twilight si am vazut niste scrisori tr de fanii twilight sa bage cat mai multe postere cu twilight si mai putine cu th,poi stati mah fratilor ca sunt si fanii tokio hotel,care vor si ei postere si articole despre ei,vreau sa spun ca va ganditi pre mult la voi,si sa stiti cum vreti voi twilight vrem si noi tokio hotel ,findca doar in revista popcorn mai aveam si noi o bucurie ca o sa vedem idolii nostrii!

  2. Adriana permalink
    15/05/2010 7:07 pm

    mie im plac posterele cu justin bieber fff mult.as dori cat mai multe si cu TH.

  3. georgiana permalink
    10/04/2010 3:57 pm

    nu sunteti buni de nimic nu dayi revista so vad

  4. iulia permalink
    14/03/2010 6:51 pm

    imi place mult revista popcorn…dar uneori sunt niste postere chiar stupide…zau….:-@ PLZ nu mai puneti postere cu vedete necunoscute,spre exemplu eu nu am auzit in viata mea de Justin Biber pana cand nu am citit despre el in revista popcorn..apoi am ascultat un cantec de-al lui si l-am URAT!! si il voi ura mereu….:-L

  5. adriana permalink
    31/08/2009 7:23 pm

    ce prostii si in popcorn asta. nu am cumparat si nu cumpar. dar doamne, ce prostii. rob cu nikki? OMG. te rog… taylor su selena gomez? aia nu stiu ce e aia relatie de prietenie , of of of

  6. cry5tyn@ permalink
    30/08/2009 12:35 pm

    kiar azi mi`am luat rev „popcorn”
    mi`e ciuda ca nu`mi merge scanneru` ca iti tr si art din cool girl si bravo girl:D

    • MaryLu permalink*
      30/08/2009 1:45 pm

      offff…..ei lasa….intentia conteaza, nu?😉
      multumesc mult ca sustii blogul :*

Lasă un răspuns

