Skip to content

Coafura lui Kristen!!!

29/08/2009
by

JustJaredJr. ne-a oferit mai multe poze de la scena absolvirii (daca nu le-ati vazut pe cele pe care le-am postat deja dati click AICI), in care o vedem pe Kristen! Cu noul look de Bella!

Nu stiu ce sa zic. Nu o sa ma leg de culoare pentru ca probabil este din cauza calitatii pozelor si a luminii. In schimb, nu imi place cararea. Mi se pare ca o prinde mai bine cea pe mijloc.

E doar imaginatia mea sau asa a fost coafata si Esme in Twilight?

A….da…..va intrebati unde sunt pozele?

M-am gandit ca blogul sa aiba propria galerie de imagini. Voi posta in curand linkul la care le puteti vedea🙂

LATER EDIT :Cum galeria o sa mai dureze ceva, le-am postat pana la urma:

MaryLu

11:23

2 comentarii leave one →
  1. Andra permalink
    29/08/2009 5:05 pm

    Nu este o lumanare;)) . Ns cum se numeste , dar e un fel de diploma , adik mai pe scurt sau mai explicit este o foaie de hartie , care dovedeste ca a absolvit , stransa cu panglica la mijloc;) .

  2. 29/08/2009 11:28 am

    Imi place lumanarea, sau ce e aia din mana😀

Lasă un răspuns

