Skip to content

Taylor si Kristen despre „New Moon”

27/08/2009
by

Ok….stiu ca stirea asta este de 2 zile, dar credeti-ma ca n-am avut timp sa traduc interviul (si nici sa scriu la fan-ficuri de altfel…).

MTV are un nou interviu in exclusivitate in care Taylor si Kristen spun ce a insemnat pentru ei New Moon:

MTV: Kristen, in opinia ta, in ce difera relatia dintre Bella si Jacob in „New Moon” fata de cea a Bellei si a lui Edward din „Twilight”?

Kristen Stewart: E o relatie atat de diferita…Este in totalitate originala.

MTV: Pare mult mai jucausa.

Stewart: Da, exact. Sunt deschisi: chiar se distreaza impreuna. Edward si Bella sunt intotdeauna asa de ciudati, nu crezi?

Taylor Lautner: Intotdeauna foarte tensionata.

Stewart: Iar el este singurul care o poate scoate din acea stare. Deoarece, ea chiar are de gand sa moare; sa se infometeze sau sa faca cine stie ce altceva. Si singurul lucru care o scoate din aceasta depresie este lumina pe care Jacob o aduce in viata ei.

MTV: Care este unul dintre principalele lucruri pe caare abia asteptati sa le vedeti cand „New Moon” ajunge in cinematografe, in noiembrie?

Lautber: Cred ca atunci cand eu dispar pentru o vreme, iar ea incepe sa intre intr-o depresie separata. Cazi intr-o depsresie- ai numi-o asa?- cand plec.

Stewart: Doamne, ai dreptate.

Lautner: Si cand descopera ca sunt un varcolac, boom din nou. Da, apuc sa ma transform de cateva ori in varcolac, ceea ce e tare.

MTV: Care a fost partea grea in a filma aceste scene?

Lautner: Pai, faza este ca Jacob se tranforma in aer. Asa ca apuc sa fac aceste cascadorii foarte tari, unde trebuie sa alerg si dupa aceea sunt ridicat de fire si sar in aer, iar apoi trebuie sa stau putin in aceea postura. Asta este ce ati vazut in trailer, de fapt. A fost foarte amuzant. Am ocazia sa fac o groaza de cascadorii in aer odata cu asta.

Stewart: Acel lup dragut, mic si pufos.

MTV: Numai bun de imbratisat. Spune-ne cate ceva despre o scena (pe care ai citit-o ori in cartea luii Sthephenie, ori in scenariul Melissei) in care Bella era in genul ” Mama, asta va fi greu de redat” si spune-ne cum erai in stare sa-i dai de capat.

Stewart: „New Moon” este plin cu scene de genul asta. Cred ca este singura carte din serie de care am fost intimidata- la modul bun. Si acesta este cel mai bun sentiment cu care sa incepi sa filmezi o pelicula. Dar, replica mea favorita in carte este cand trebuie sa-i spun lui Jacob: „E el. Intotdeauna e vorba de el!”. De parca ar trebui sa spun asta cu voce tare. Da, m-a omorat, m-a omorat.

MTV: A fost greu de filmat?

Stewart: Dap si a fost ca tot filmul, o versiune foarte ridicata a realitatii. Este vorba ca oamenii nu se despart pur si simplu (in seria Twilight)- se despart si lucrul acesta in omoara incet-incet. Nu e ca si cum ai spune doar „Oh, sunt foarte depresiva si plang”. Totul trebuie sa fie o versiune fantasy a acestei replici. Deci intotdeauna m-am chinuit sa-mi dau seama daca ” Fac destul? Arat de parca voi muri?”

MTV: Da, sigur a fost dificil sa fii cea mai dramatica persoana din lume, dar sa nu fii prea plangacioasa. Dar Taylor?

Lautner: „New Moon” este foarte complicat. Sunt o groaza de lucruri care iti frang inima si se mai si intampla o groaza. Edward o paraseste la inceput, ea cade intr-o depresie, eu vin si incerc sa o scot la lumina. Dupa aceea am si eu probleme mele si dupa aceea ea ma paraseste. Este peste tot si se intampla o groaza de lucruri.

MTV: Care a fost scena ta preferata?

Lautner: Preferata mea a fost…ei bine, scena de despartire- dar este scena ce vine imediat dupa ce ea ma vede pe jumatate dezbracat si dupa ce mi-am tuns parul, sunt diferit pentru prima data. Si trebuie sa-i zic ca nu mai putem fi prieteni.

Stewart: Vrea sa se indeparteze de mine- dar nu ii reuseste.

TRADUS IN TOTALITATE DE MINE.

Nu copiati, mi-a luat o groaza sa-l traduc.

Mie una imi place foarte mult interviul : x.

MaryLu

10:32

2 comentarii leave one →
  1. cry5tyn@ permalink
    27/08/2009 11:03 am

    hey,tzi`am zis ca daca ai nevoie sa iti traduk cnv un interviu poti conta pe mn;)

    • MaryLu permalink*
      27/08/2009 4:34 pm

      vai, doamne, am uitat😦
      acum chiar as fi avut nevoie….:)

Lasă un răspuns

