Skip to content

Un nou fan-fiction

15/08/2009
by

miu miu ShoesHello!

Am scris primul capitol al noului meu fan-fiction. Este unpic mai ciudat la inceput, dar chiar sper sa va placa.

Am facut un blog special pentru asta (mi s-a parut ca ideea lui Emily de a face un blog separat a fost geniala). Il puteti vedea AICI.

PS: Nu va suparati ca in primul capitol nu e legat aproape nimic de Twilight. Acela e un capitol introductiv, in care am scris povestea de viata a Tarei.

MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

