Skip to content

Selena Gomez despre Taylor Lautner

06/08/2009
by

Selena Gomez a dat detalii  intr-un interviu reccent despre cum s-au cunoscut ea si Taylor, cum s-au inteles, daca au fost impreuna si multe altele.

Am tradus cea mai interesanta parte:

Selena confirma faptul ca nu se mai intalneste cu Taylor Lautner:

” Este un tip minunat. Dar acum sunt 100% singura si sunt destul de sigura ca voi ramane asa o perioada.”

Ea a spus ca s-au intalnit prima data in Vancouver, cand acesta filma „New Moon” , iar ea filma „Ramona and Beezus”:

” Kristen (Stewart) statea in acelasi hotel cu mine. El o vizita, asa ca fugeam constant unul in camera altuia- si am sfarsit prin a ne intalni. Am fi mers la un pranz sau la o cina impreuna dar stiam ca paparazzi erau pe urmele amandurora. Deci, teoretic, doar am vrut sa iesim impreuna, sa mergem la bowling sau chestii de astea. Oamenii deveneau suspiciosi. Dar a fost amuzant-am plecat spre Vancouver gandindu-ma ca o sa ma concentrez pe munca , dar, in schimb, l-am intalnit pe el si s-a dovedit a fi cel mai bun lucru. „

Selena mai declara:  ” Este asa de dragut. Taylor m-a facut asa de fericita. Nici nu stiam ca pot fi atat de fericita. Probabil vedeti in poze. Am un zambet urias!”

Ce frumos descrie relatia lor….Totusi, n-am mai vazut vedete care sa-si povesteasca fosta relatie cu amanunte…ei bine…noua ne convine.

Vedeti articolul original AICI.

MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

