Skip to content

Spectrul de lumina-primele 5 capitole

03/08/2009
by

M-am gandit sa postez si capitolul 5 azi.

Enjoy!

View this document on Scribd

MaryLu


3 comentarii leave one →
  1. MaryLu permalink
    04/08/2009 2:47 pm

    multumesc muilt! chiar ma bucur ca am cititori….pur si simplu asta e viziunea mea a ce ar trebui sa se intample mai departe de carti….
    capitolul 6 il voi posta diseara :*

  2. irinaa permalink
    04/08/2009 12:33 pm

    marylu fan fic-ucand l tau este genial…imi place abia ast continuarea , si sa ne spui si nou sa l pot ,citi si eu …esti super…ai imaginatie, mai lasat fara cuvinte, pot sa iti zic tine-o tot asa, poup :*:*:*:*:*

  3. 03/08/2009 11:43 pm

    bv MaryLu…..speram k maine ne aduci si capitolu 6….continua pana la 20 de capitole….;) este foarte reushit shi foarte tare bv continua

Lasă un răspuns

